Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] USB w PC

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] USB w PC
From: Trybun <chgv@rw.cb>
Date: Sun, 27 Dec 2015 12:27:30 +0100
Dnia Sun, 27 Dec 2015 09:41:49 +0100, Trybun napisał(a):

ć. W Związku z tym miałbym
pytanie - czy mogę listwę tych gniazd przełożyć "z prawej na lewą" ,
głównie chodzi mi o to czy taka operacja to tylko takie przełożenie
samej listwy
Jeśli tylko jest to konstrukcyjnie mozliwe to czemu nie.

Jest to listewka przykręcona wkrętami, nie wiedzieć czemu jako jedyne miejsce na płycie głównej zalane (chyba) woskiem. Dla zmiany wydaje się potrzeba tylko wykręcić te wkręty, obrócić listewkę o 180stopni i przykręcić..
czy trzeba jeszcze coś poza tym modyfikować na płycie głównej?
A co i po co?

Zupełnie się na tym nie znam, jest tam cała masa jakichś zworek, które przy ingerencji w ustawienia płyty głównej trzeba przestawiać. Czy przy przestawieniu gniazda USB także, to nie wiem.. stąd właśnie moje pytanie.