Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odtwarzacz DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odtwarzacz DVD
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 25 Dec 2015 17:40:40 +0100
W dniu 2015-12-23 o 23:19, Adam pisze:
W dniu 2015-12-23 o 09:16, JaNus pisze:
W dniu 2015-12-23 o 04:03, Animka pisze:
W dniu 2015-12-22 o 19:28, ...:::WISKOLER:::... pisze:
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Animka
naskrobał(a):

Może jak się laser przetrze wacikiem ze spirytusem, to coś
pomoże.
Taaa, najlepiej salicylowym. MSPANC

Do sprzętu mam tylko spirytus prawdziwy. -- animka

Ano tak, wydało się w końcu: marnuje produkty pierwszej potrzeby, na
jakieś elektro-voodoo. Zbrodnia!
No i czepię się do szyku zdania, bo — czy jest to równoważne stwierdzeniu:
"spirytus prawdziwy mam tylko do sprzętu" ??
— no bo już przyjąłem do wiadomości, że na kielonka jednak *nie*
zaprosisz, ale miałem chociaż nadzieję, na to, że wpadnę kiedyś, i
natrzesz mi tym plecki...

Albo natrze Ci sprzęt ;)  :D

LOL

- animka