Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Odtwarzacz DVD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Odtwarzacz DVD
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 23 Dec 2015 00:25:16 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 21 Dec 2015 21:59:13 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <56786837$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
od Animka <animka@tonieja.wp.pl>  :
>Stał sobie nieużywany ok.1 roku odtwarzacz dvd Manta.
>Niedawno pomyślalam sobie, że sprawdzę jak się sprawuje.
>Podłączyłam do do telewizora (kabelkiem z trzema wtyczkami:żółty, biały
>i czerwony)
>No i okazało się, że zepsuty. Nie wiem jakim cudem.
>Tacka otwiera się i zamyka. Na wyświetlaczu: open, close i tak w kółko,
>nawet jak kabelek nie podłączony.
>Menu się wyświetla, ale odtwarzacz chyba nie może odczytać płyt i nawet
>informacji, tytułu filmu nie ma. Czy to laser padł?
>Wczoraj znowu podlączyłam, żeby jeszcze raz sprawdzić. Dotknęłam
> [...]

Prąd jak raz wszedł, to tak łatwo nie wylizie.
Musisz się przywiązać drutem do metalowego pręta zakopanego w ziemi,
może w godzinę wylizie, natomiast co do czyszczenia, to tu jest dobry
sposób:
https://www.youtube.com/watch?v=ZkBgEiFvVUg
Wprawdzie to laptop, ale do DVD też może być.
--
Całujmy wszyscy dupę Henryka.
http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546