Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 27 Nov 2015 23:05:08 +0100
Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w
:
: Dnia Fri, 27 Nov 2015 20:43:12 +0100, (c)RaSz napisał(a):
:
: > czy jest jakiś dobry sposób na
: > klawisze?
:
: Co pół roku rozkręć klawiaturę i umyj wierzch w wannie :) Poważnie.
:

Hm, ale *na ile* poważnie? Bo zaraz dodajesz ową emotikonkę, raczej nie-poważnie
"komentującą", więc jednak trochę się czuję... skołowany! No i co do kolejności
to też mam niejakie wątpliwości:

  - bo tak na mój nie-zdrowy, miejski rozum, to bym raczej wpierw mył, a
rozkręcił *potem*, celem wysuszenia? A tak innym sposobem, to bym się chciał
posłużyć albo ściereczką (jak radził "atm". Dzięki!) ale najchętniej jakimś
cudownym sprejem, dawkowanym oszczędnie, i mającym chwil parę "przegryźć" się z
brudem (tylko gdzie dostać taki "anty-brudowy", akuratny do danego brudu
rodzaju - sprej?). Po jakiejś godzinie - ściereczka. A zaś co do tego mojego
pomysły z termo-nieodporną folią: jak Wam się podoba?

: --
: Jacek
: Dziesięć przykazań ma 279 słów.
: Deklaracja Niepodległości Stanów Zjednoczonych  1300 słów.
: Dyrektywa UE w sprawie przewozu cukierków karmelkowych - 25 911 słów.
:

Z naszych (zażartych!) sporów na którejś z  .sci.  (fizyka? astronomia?)
odniosłem nieprzeparte wrażenie, że jesteś wojującym ateistą, a i wartości
republikańskie (w rozumieniu rodem z USA) nie są Ci zbyt... "po drodze".
I miałem Cię za soc-liberała (w rozumieniu: libertyn). A tacy przecież trzęsą
całą
UE! (którą, w swej sentencji, jak zgaduję, raczej nie-bezpodstawnie:
demaskujesz). No i widzę, że jednak pewne zalety jednego, i drugiego, tak
lakonicznego ujęcia "zasad najważniejszych społecznie" - doceniasz?

To moooże docenisz i moje dzisiejsze, też lapidarne motto:

--

Socjalizm  -  to opium dla ludu!