Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 27 Nov 2015 20:43:12 +0100
Użytkownik "Tero" <tero666@onet.pl> napisał w wiadomości
news:5658826f$0$702$65785112@news.neostrada.pl...
:
:W dniu 2015-11-27 o 14:11, atm pisze:
: > Srodkow na rynku do bolu, tyle ze czesc z nich pozostawia sliczne
: > smugi... Jestescie w stanie polecic cos dobrego?
:
:
: (...) ręcznik papierowy nasączony ludwikiem (...)
:

Choć różnych cud-preparatów jest na rynku zatrzęsienie, to i ja też uważam, że
ludwik (Ludwik XIV? ;)   - "królem jest"! Może owe spec-mieszanki wykazują się
jakąś zdumiewająco większą skutecznością, ale słono za nią trzeba prze-płacić! A
ten nasz krajowy wyrób powinien sobie poradzić całkiem wystarczająco. Jeśli
jakichś bardziej upierdliwych plam nie usunie, to można do niego dodać circa 10%
alkoholu. Ale nie daj Boże metylowego, jest zbyt agresywny, no i po nim "szybko
się ściemnia", nie tylko ekran  ;)

Ani też salicylow(an)ego, bo zostaną kryształki owego dodatku! - Zwykły
denaturat będzie w sam raz...

BTW:
Jak już jest temat, to może przy okazji spytam, czy jest jakiś dobry sposób na
klawisze? Bo te rzadziej używane jakoś mi zarosły. A tu przecież roztwór (lany
strugą) nie jest zalecany, a zaś też pocieranie szmatką nie będzie zbyt
skuteczne. Tak sobie wyobrażałem, że może jakaś termo-nieodporna folia? Którą by
się kładło na keyboard, po czym ogrzewało standardową suszarką do włosów, zaś po
ostygnięciu ściągało wytworzoną "kształtkę" razem z nagromadzonym brudem... No
ale pewnie nikt nie znalazł na to jeszcze sposobu, co to byłby i skuteczny, i
*tani*! Wszak nowe "pianino" kosztuje niewiele - więc pewnie i do tego
"ostatniego w domowym szeregu" (jakości) kompa - też musiał będą kupić jakieś.

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.