Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czego uzywacie do czyszczenia matowych matryc?
From: atm <_@vp.pl>
Date: Fri, 27 Nov 2015 21:38:17 +0100

BTW:
Jak już jest temat, to może przy okazji spytam, czy jest jakiś dobry sposób na
klawisze? Bo te rzadziej używane jakoś mi zarosły. A tu przecież roztwór (lany
strugą) nie jest zalecany, a zaś też pocieranie szmatką nie będzie zbyt
skuteczne. Tak sobie wyobrażałem, że może jakaś termo-nieodporna folia? Którą by
się kładło na keyboard, po czym ogrzewało standardową suszarką do włosów, zaś po
ostygnięciu ściągało wytworzoną "kształtkę" razem z nagromadzonym brudem... No
ale pewnie nikt nie znalazł na to jeszcze sposobu, co to byłby i skuteczny, i
*tani*! Wszak nowe "pianino" kosztuje niewiele - więc pewnie i do tego
"ostatniego w domowym szeregu" (jakości) kompa - też musiał będą kupić jakieś.

Mam czarna plaska klawiature Logitecha. Podobnie jak Ty mialem problem z zakurzonymi rzadko uzywanami klawiszami.
Potraktowalem calosc nawilzanymi chusteczkami dla niemowlakow :]
Pozniej do sucha szmatka i klawiautra wreszcie wyglada jak czlowiek.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>