Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem milenijny po 15 latach

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem milenijny po 15 latach
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Thu, 26 Nov 2015 19:05:02 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą suryga@gmail.com
naskrobał(a):

> Ci starsi pamiętają że jak zbliżał się 2000 rok to była panika.
> Kompy trzeba zmieniać bo świat wyleci w powietrze.
>
> Minęło 15 lat ...
>
> I jak teraz oceniacie tą sytuacje.
> "Spisek żarówkowy" czy miało faktycznie to sens ?

Dla mnie miało. Miałem wtedy pod swoją opieką kilkanaście komputerów, w 99%
DOS. O ile mnie pamięć nie myli kilka było takich że nie przeszły testu
milenijnego. Tylko tyle że pracował na nich program testowy i jemu w
zasadzie było wszystko jedno jaką datę miał komputer w środku.
Reszta szrotów poprawnie zmieniła datę, nie mówiąc o kilku komputerach na
których smigał Win 2000.
--
...::: WISKOLER :::...
  No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? – triumfalnie spytał