Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta m-ATX pod Intel 1150 co zamiast Gigabyte?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta m-ATX pod Intel 1150 co zamiast Gigabyte?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 23 Nov 2015 21:06:35 +0100
On 2015-11-19 19:11, Irokez wrote:

Także jak napisałem wszystko to wszystko. Jadę na nowym zasilaczu,
"stary" jest dobry ale leży w szafie. Procesor też. Ciekaw jestem jak
się zachowa na nowej płycie. Zamówiłem Asrocka B85M Pro4.

Mi ten asrock podziałał tydzień i zaczął się resetować co 3 sekundy. Ale
drugi już działa dobrze.

Na razie działa. Po uśpieniu normalnie wstaje.
Tylko piszczy czasami zasilacz na płycie. Cicho ale jednak, może się wygrzeje, może nie, znalazłem parę opinii że tak ma. Przykryję dywanikiem.

--
Irokez