Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Płyta główna GA-8I945P-G-RH i Win7

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Płyta główna GA-8I945P-G-RH i Win7
From: Robert Wańkowski <robwan@wp.pl>
Date: Wed, 18 Nov 2015 21:20:48 +0100
Mam taką leciwą płytę GA-8I945P-G-RH Gigabyt-a i XP. Przez tyle lat to mi wystarczało. Ale już niektóre programy z XP nie chcę działać.
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=1960&dl=1&RWD=0#manual

Próbowałem zainstalować Win7, ale instalacja po kilku minutach zatrzymuje się bez żadnego komunikatu. Wiem, że jak instalowałem XP to na początku instalacji instalator pozwalał na instalacje swoich sterowników dysków. Nie pamiętam czy bez tych sterowników by się zainstalował XP.
W każdym bądź razie, zainstalowałm je.

Teraz podczas instalacji Win7 nie ma żadnego komunikatu przed instalacją nowego systemu.
I tu moje pytanie czy jest możliwe, że Win7 z tą płyta nie zainstaluję?

Tu raport z CPU-Z
https://www.dropbox.com/s/3izeuyinlpxsn0i/SX64PC.html?dl=0

Tu dostępne aktualizacje do płyty.
http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=1960&dl=1&RWD=0#driver