Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta m-ATX pod Intel 1150 co zamiast Gigabyte?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta m-ATX pod Intel 1150 co zamiast Gigabyte?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Thu, 19 Nov 2015 19:11:52 +0100
W dniu 2015-11-19 o 12:40, TurboPascal pisze:
ale u mnie za szybko padło...
Irokez

Ponieważ naczelną dewizą tej grupy jest hasło: "Jak już nie wiesz zupełnie co
zrobić, zmień zasilacz", zapytam nieśmiało - czy przypadkiem te wszystkie płyty
główne i procesory o których mowa, a co najmniej niektóre z nich, nie były podłączone do
tego samego zasilacza? Może to on jest winowajcą?

Wymienione było kompletnie wszystko oprócz płyty głównej Gigabyte
GA-85M-D3H i obudowy.

Uprzedzając zarzut o niedokładne czytanie tekstu, odpowiem, że często zasilacz
traktuje się jako część obudowy.

:-) dobre
Ja zawsze zasilacz traktuję jako nienaprawialną część i bezwzględnie wyp... złomuję jak coś jest nieteges. Czy to zasilacz od PC czy zasilacz od sterowników przemysłowych klasy np. Siemens Sitop.

Także jak napisałem wszystko to wszystko. Jadę na nowym zasilaczu, "stary" jest dobry ale leży w szafie. Procesor też. Ciekaw jestem jak się zachowa na nowej płycie. Zamówiłem Asrocka B85M Pro4.

Pozdrówka.

--
Irokez