Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] L~adowalne baterie alkaliczne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] L~adowalne baterie alkaliczne
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 18 Oct 2015 21:16:31 +0200
17 października 2015 07:42 Użytkownik "Pawel" <nic@nic.pl> napisał w
news:mvsn36$f4n$1@mx1.internetia.pl ...
:
: >
: > Jednak pewną przeszkodą jest to, że wymagają
: > specjalnego reżimu ładowania
:
:
: Akurat sposób ładowania tych ogniw jest banalnie prosty.
: Wielu przypadkach wystarczy do tego jedynie rezystor
: i źródło napięcie o stałej wartości.
:

A zerknąłeś do pod-suflowanego przeze mnie wątku:
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.misc.elektronika/aCDgZJowvQE
Od słów:

"Jeszcze ciekawsze wymogi ma nietypowy proces ładowania... baterii"

  — gdzie jest wyjaśniony zarówno wymagany sposób ładowania, jak też powody,
"dlaczego tak"?  —  Tytułem uszczegółowienia: ów przepis dotyczy "zwykłych"
baterii alkalicznych, no i nie mogę mieć pewności, że odnosi się także do ogniw
RAM firmy Pure Energy, ale... Ale oni do swych baterii oferują ładowarkę
*dedykowaną*, a więc można przypuszczać, iż ładowanie innymi maszynkami,
tudzież "byle jak" — nie jest dla RAM-ów właściwe...

--

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak