Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] L~adowalne baterie alkaliczne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] L~adowalne baterie alkaliczne
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 16 Oct 2015 22:12:56 +0200
16 października 2015 19:29 Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen"
 napisał w ehb22b52pj9o63hkmvqbhnrdv6o09297rv@4ax.com">news:ehb22b52pj9o63hkmvqbhnrdv6o09297rv@4ax.com ...
:
: Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Oct 2015 17:37:07 +0200
: doszła do mnie wiadomość
: < 562119a5$0$27528$65785112@news.neostrada.pl >
:

Tak lekko [OT] zagadnę: jakiego używasz czytnika grup, że (jak wygląda) możesz
mieć jakiś wpływ na to, jak jest zbudowana "wrotka"? Bo ja "stoję" na OE
6.00.2900 — i nieco mnie irytują różne jego toporności, m.in. niemożność
zrobienia własnego szablonu nagłówka...

: >
: > (...)
: >
: Co do ładowarki, to podawałem linka:
: https://www.youtube.com/watch?v=CCtgsIXSdYY
: W recenzjach dobrze wypada.
:

Na Allegro tego  >Opus BT-C3100 Charger<  nie ma, ani chyba w innych, rodzimych
sklepach, a ściągnąć z dalszych stron to parę groszy drożej. A Ty — masz taką?
Gdzie i za ile nabyłeś?

:
: Teraz szukam jakiegoś koszyka z wyprowadzonymi przewodami
: (do ładowania ogniw z EP), ewentualnie rozbiorę
: i dolutuję klipsy na przewodach.
:
:

Gdy przeglądałem długo i namiętnie na Allegro różne oferty ładowarek, to w kilku
wypadkach dystrybutor wspominał o dodatkowych adapterach, które umożliwiały
ładowanie ogniw o innych wymiarach, ale... Ale widniało to tylko *w_treści*
opisu ładowarki, natomiast nie dało się znaleźć oferty owych adapterów — osobno.
Niestety, nie zakonotowałem tego, kto-i-gdzie oferował te przejściówki. Ani
nawet jakimi dokładniej terminami były one nazywane. Ale przykładowo pojawiają
się jako wyposażenie ładowarki EverActive NC-3000 — lecz tylko dla rozmiarów R14
/ R20  — nie widziałem takich dla EP — co to za cudo? Bo nie kojarzę...

--

Moje motto na dziś:

Jestem racjonalistą, i to na więcej, niż sto procent. Dlatego, gdy widzę ślady
kopyt, którym towarzyszy natrętny zapach siarki - wzywam fachowca: egzorcystę!