Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] L~adowalne baterie alkaliczne

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] L~adowalne baterie alkaliczne
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Fri, 16 Oct 2015 23:02:44 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Oct 2015 22:12:56 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <56215a06$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
od "  \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>  :
> [...]
> napisał w ehb22b52pj9o63hkmvqbhnrdv6o09297rv@4ax.com">news:ehb22b52pj9o63hkmvqbhnrdv6o09297rv@4ax.com ...
>:
>: Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 16 Oct 2015 17:37:07 +0200
>: doszła do mnie wiadomość
>: < 562119a5$0$27528$65785112@news.neostrada.pl >
>:
>Tak lekko [OT] zagadnę: jakiego używasz czytnika grup, że (jak wygląda) możesz
>mieć jakiś wpływ na to, jak jest zbudowana "wrotka"? Bo ja "stoję" na OE
>6.00.2900 — i nieco mnie irytują różne jego toporności, m.in. niemożność

Forte Agent 4.2 przerobiony na wersję portable, stary i toporny
program, ale jakoś się przyzwyczaiłem i nie widzę alternatywy.

>: >
>: > (...)
>: >
>: Co do ładowarki, to podawałem linka:
>: https://www.youtube.com/watch?v=CCtgsIXSdYY
>: W recenzjach dobrze wypada.
>
>Na Allegro tego  >Opus BT-C3100 Charger<  nie ma, ani chyba w innych, rodzimych
>sklepach, a ściągnąć z dalszych stron to parę groszy drożej. A Ty — masz taką?
>Gdzie i za ile nabyłeś?

Podawałem kilka dni temu na pececie:
http://www.gearbest.com/chargers/pp_174044.html
Plus wiatraczek, bo potrafią podobno padać:
http://www.gearbest.com/diy-parts-and-tools/pp_122241.html
Jeszcze nie wysłali(zamawiałem kilka dni temu).

> [...]
>ładowanie ogniw o innych wymiarach, ale... Ale widniało to tylko *w_treści*
>opisu ładowarki, natomiast nie dało się znaleźć oferty owych adapterów —
>osobno.
>Niestety, nie zakonotowałem tego, kto-i-gdzie oferował te przejściówki. Ani
>nawet jakimi dokładniej terminami były one nazywane. Ale przykładowo pojawiają
>się jako wyposażenie ładowarki EverActive NC-3000 — lecz tylko dla rozmiarów
>R14
>/ R20  — nie widziałem takich dla EP — co to za cudo? Bo nie kojarzę...

Można zrobić z głowicy od starej baterii do EP, pewnie takie masz.
Natomiast tak sobie myślę, że nie będę szukał adaptera tylko dolutuję
dwa przewody z gniazdami na banany do PCB ładowarki, będzie
pewniejsze.
Co do EP, to jest problem, bo elektronika baterii nie pozwoli na
pomiar pojemności, trzeba będzie ją ominąć.