Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] tanie granie - co kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] tanie granie - co kupić?
From: "zhbick" <no@spam.pl>
Date: Sat, 17 Oct 2015 21:57:24 +0200
Stanąłem przed potrzebą modernizacji peceta pod kątem w miarę komfortowego pogrania w nowsze tytuły. Monitor mam 1600x1200. Jaki używany zestaw: czterordzeniowy CPU+płyta+8GB DDR3 cechuje się korzystnym współczynnikiem wydajność/cena?

Obecnie w obudowie siedzi C2D E8400 @3,8 na najprostszej płycie socket 775 z chipsetem G31 i 4GB DDR2 i to chciałbym zmienić. Wiedźmin 3 działa na średnich ustawieniach ~35 fps ale często zdarzają się ostre spadki liczby klatek i zawieszki z braku RAM. Karta graf. zostaje (GTX 750 Ti 2GB), miło by było, gdyby został też zasilacz (Tagan 380W, dawniej dawał radę z dosyć prądożerną kartą 8800 GTS).

Czego szukać, jakieś najstarsze i5 będzie opłacalnym wyborem?