Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Predkość wysylania Komputer > NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Predkość wysylania Komputer > NAS
From: suryga@gmail.com
Date: Sat, 17 Oct 2015 13:02:47 -0700 (PDT)
> Ja bym nie kupował switcha/routera bez obsługi jumbo frames, bo może się
> kiedyś przydać taki ficzer.

Dzisiaj spędziłem popołudnie na szukaniu jumbo :)
Pierwsze na liście gogle linki pochodzą z 2006 roku więc jak dla IT
to nie jest nowa technologia.
Więc wpisuje w ebay, allegro, olx hasło: router & jumbo.
i PUSTO.
Oczywiście jest parę switchy ale jakoś nikt się tym nie chwali.
Z drugiej strony:

Żeby to miało sens to i laptop musi być w to wyposażony.
Wiec wchodzę na stronę internetową mojego wymarzonego della
i karta sieciowa jest 7265AGN i patrzę do specyfikacji:
http://www.intel.com/content/dam/www/public/us/en/documents/product-briefs/dual-band-wireless-n-7265-wbt-brief.pdf

Nie ma.