Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] tanie granie - co kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] tanie granie - co kupić?
From: "zhbick" <no@spam.pl>
Date: Sun, 18 Oct 2015 09:46:35 +0200

Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mvvhcf$4q5$1@dont-email.me...

skąd wiesz, że spadki powoduje brak pamięci?

stąd, że w takich chwilach HDD mocno rzeźbi

W Twoim przypadku dołożenie pamięci to najtańsze rozwiązanie.

Jak napisałem w głównym poście, płyta jest na chipsecie G31. Obsługuje on max 4GB pamięci i tyle mam, więc nie da się dołożyć.

Karta graf. zostaje (GTX 750 Ti 2GB),
taka karta do wiedzmina TRZY? Ona jest słabsza niż ta zalecana w minimalnej konfiguracji!!!

hmm..

tu masz kompa za 800zł którego procesor "wykręca" 5.3tyś punktów. do tego Twoja stara karta, obudowa i zasilacz. Wtedy się przekonasz czy Ti750 daje radę czy nie :)
http://allegro.pl/dell-t3500-w3530-6gb-250-quadro-2000-dvdrw-win7-i5726337561.html

płyty z poleasingowca nie włożę do zwykłej budy ani nie zasilę standardowym zasilaczem, bo ma inny rozmiar wtyczki 24 pin