Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] leżący SSD na półce

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] leżący SSD na półce
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 27 Sep 2015 23:45:54 +0200
27 września 2015 22:58 Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w
news:mu9l9c$vac$1@portraits.wsisiz.edu.pl ...
:
: Mniejsza o to - mnie bardziej zastanawia jak chce zrobic chocby bez
: podpinania co jakis czas, aby ten dysk mial w miare aktualny stan
: danych.
:

Ha! Słuszna uwaga. No ale może ta szafa — to jakiś "wymóg formalny" zapodany
przez szefa, który coś-tam-słyszał, ale nie wie: w którym to dzwonią kościele...

.
:
: Moze warto po prostu zastanowic sie nad RAID-1.
: dysk nie bedzie musial lezec w szafie :)
:

Ja w te klocki to totalny "lajkonik" jestem  ;)  ale znajomy, co u mnie robi za
komputerową "złotą rączkę", jak (z pewną taką nieśmiałością) go spytałem, czy
kupując dysk (do czego się przymierzam) czy nie powinienem kupić dwóch
identycznych, i postawić "koktajl" o specyfikacji "RAID 0+1" — na co on popukał
się w głowę, i powiedział, że lepiej archiwizować na drugim, ale... *bez*
RAID-ów. I co ja biedny miś mam zrobić? Tym bardziej, że musiałbym tracić na to
czas, aby to robić regularnie, no i jakiegoś programu (do archiwizacji
"bezbolesnej") się naumieć..

A co do Twojej porady dla BQB-a, to musiałby on mieć dwa dyski jednakowej
pojemności, bo inaczej "nadmiar" któregoś (jeśli dobrze zrozumiałem wypowiedzi
kolegów w innym wątku) — ten "nadmiar" się *zmarnuje* nieodwołalnie. Co wprawiło
mnie w duuuże zdumienie...

--
Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym "porządku
dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy ZNACZNIE bardziej.