Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kompy poleasingowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kompy poleasingowe
From: Podmiot Liryczny <ummagumma@microsoft.pl>
Date: Wed, 16 Sep 2015 11:16:01 +0200
W dniu 2015-09-15 o 21:34, Irokez pisze:
W dniu 2015-09-11 o 20:51, Podmiot Liryczny pisze:

Trzeba wiedzieć, gdzie kupować. Zamiast na alegro wyhaczyłem jeden z
dużych sklepów internetowych. Dział komputery poleasingowe/
wyprzedażowe. Kupiłem tam trzy komputery i wszystkie śmigają jak nowe.
Ostatni - FS Celsius z win 7 refurb. (już aktalizowany do 10) z
nowiutkim c2d e 8300, hdd 160 i 2 gb ramu (w dwóch kościach po 1 gb (a
nie jak to ma miejsce u konkurencji, gdzie wpychają cztery 512, które
trzeba z miejsca wywalić) do tego zasilacz 310w i duuuża obudowa za
niecałe 200 zł.

Celsius w takiej cenie to jakaś super promocja jednostkowa musiała być.

Otóż nie. Jak go kupowałem, to w punkcie odbioru na półce obok stały dwa inne czekające na klienta. Rozmawiałem z gościem wydającym i mówił, że od wielu dni sprzedają co najmniej 4 dziennie, a jest to jeden z kilku punktów odbioru w kraju. Co ciekawe, miał być ten komputer wg. opisu z procesorem e 7500, a po zdjęciu radiatora okazało się, że tkwi tam nowiutki e 8300. Nie reklamowałem;) W tej chwili w tej cenie zostały tam tylko FS Esprimo, ale one mają proc do wymiany (e 6550) i pamięć w kostkach po 512, wiec koszt modernizacji (do e 6850 i 4/8 gb ram) wzrasta o ok 150 zet.
Ale to i tak niezły dil w porównaniu z większością ofert na alegro;)
--
LP PL