Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Kompy poleasingowe

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Kompy poleasingowe
From: Maciek <docktor@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 11 Sep 2015 11:14:49 +0200
Czolem,

Kolega, ktory duzo pracuje na tekstach (pisze, tlumaczy - tu bazy danyh
maja po 100 MB i wiecej, robi DTP itd.) musi zmienic kompa, bo obecne AMD
juz ledwie zipie.
Czy jest sens, zeby kupowal cos poleasingowego na 12-mies gwarancji?
Zapytal mnie, a ja nie umiem odpowiedziec. Macie jakies doswiadczenie z
takim sprzetem?

Widze na Allegro stacjonarne zestawy Della z i5, 4 GB RAM, malym dyskiem
SSD, 250 GB HDD, naklejka win 7... Cena ok. 1200 zl. W sklepie nowka pewnie
ze 2500. Warto zaryzykowac, do takich zastosowan...?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl