Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne bootowanie laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne bootowanie laptopa
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Sun, 30 Aug 2015 13:02:11 -0700 (PDT)
[..]
> Na moim komputerze przy uruchamianiu naciskam ESC i pokazuje się lista.
> Mogę sobie wybrać z czego chcę zabootować system.
>

> --
> animka

Dziękuję aminko za odpowiedź - ja też to odkryłem, ale po wybraniu boot'a czy
to z HD czy też z CD/DVD - nic z tego nie chce wyjść poza czarnym ekranem na
którym migocze kursor.... musi być pendrive włożony do gniaza usb - dopiero
bootuje - zarówno z HD jak i CD/DVD.  I może na koniec dodam że prawdopodobnie
jest uszkodzona klawiatura (nie mój laptop - kolega wręczył mi go wraz z
klawiaturą usb)  - ponieważ wszystkie belki wyboru ustawia na skrajnej dolnej
pozycji - np. jak chcę zamknąć system - Alt+F4 - to wtedy ustawia mi na
"uruchom ponownie" choć 'zamknij' jest przedostatnie - i nie można tego ustawić
myszką bo cały czas 'zjeżdża' na dół, to samo otwierane strony www w IE jak i
Firefox - ustawia je na sam dół tych stron i nie można ich podciągnąć do góry
przy pomocy myszki.