Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Dziwne bootowanie laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Dziwne bootowanie laptopa
From: Universis <universis@wp.pl>
Date: Sun, 30 Aug 2015 06:46:38 -0700 (PDT)
Laptop Asus  x551c. Jak w temacie padł dysk twardy. Dysk wymieniłem i
oczywiście chciałem zainstalować windows 8. Na początku nie wiedziełem jak
ustawić bootowanie z CD/DVD w tym biosie i po pierwszej "dłubance" utraciłem
bootowalność ze wszystkich nośników :). Nie dałem za wygraną i postanowiłem
dłubać dalej w wyniku czego osiągnąłem połowiczny sukces - laptop bootuje
zarówno z HD jak i z CD/DVD - ale.... . z włożonym Pendrive do gniazda USB !.
Na Pendrive są tylko fotki - bootowalnym nie jest. Jak co ustawić żeby laptop
bootował bez tego Pendrive'a ?