Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dziwne bootowanie laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dziwne bootowanie laptopa
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sun, 30 Aug 2015 17:44:23 +0200
W dniu 30.08.2015 15:46, Universis pisze:
Laptop Asus  x551c. Jak w temacie padł dysk twardy. Dysk wymieniłem i
oczywiście chciałem zainstalować windows 8. Na początku nie
wiedziełem jak ustawić bootowanie z CD/DVD w tym biosie i po
pierwszej "dłubance" utraciłem bootowalność ze wszystkich nośników
:). Nie dałem za wygraną i postanowiłem dłubać dalej w wyniku czego
osiągnąłem połowiczny sukces - laptop bootuje zarówno z HD jak i z
CD/DVD - ale.... . z włożonym Pendrive do gniazda USB !. Na Pendrive
są tylko fotki - bootowalnym nie jest. Jak co ustawić żeby laptop
bootował bez tego Pendrive'a ?

Na moim komputerze przy uruchamianiu naciskam ESC i pokazuje się lista.
Mogę sobie wybrać z czego chcę zabootować system.

--
animka