Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nforce 4 i dysk 4TB
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 1 Jun 2015 01:18:30 +0200
Dnia Sun, 31 May 2015 20:39:13 +0200, Czarek napisał(a):

> Zawsze to kilkanaście giga wolnego więcej, co jest przydatne niezależnie
> od tego jak masz duży SSD/HDD

No z tym „kilkanaście”, to się Waść troszku rozpędził. :)

> Nie zauważyłem aby zmniejszenie rozmiaru pliku hibernacji wpływało na
> użyteczność tej funkcji.
>
> "W oknie Wiersza polecenia wpisujemy komendę: powercfg -h -size XX,
> gdzie XX stanowi procentowy rozmiar pliku hibernacji w stosunku do
> pamięci RAM.
> Uwaga: wartość nie może być mniejsza niż 50% rozmiaru zainstalowanej w
> komputerze pamięci RAM"

Niech ja chwilę czasu znajdę - to przetestuję to na wirtualce. :D

>  > No ale ja się nie gnieżdżę
>  > z systemem na 32 czy 64GB dysku. :)
>
> Wiem bo śledzę wątek i podzielam Twoje stanowisko.

:)

[ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
[ place out and live in Hell.                                              ]
[                                    (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]