Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Wed, 13 May 2015 14:03:26 +0200
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Antek naskrobał(a):

> Nie bardzo rozumiem, to gdzie tego dongla z kompletu wkładasz przy
> korzystaniu
> z komórki?

Dongla miłem włożonego do komputera, port USB. Działało to jako nadajnik
BT. Chciałem sobie sparować słuchawke z donglem żeby dzwięki z komputera
odtwarzać na słuchawce, niestety nie dało się. Natomiast świetnie działa
przy sparowaniu z komórką, wszystkie dźwięki odtwarzane są perfekcyjnie.
--
...:::WISKOLER:::...
Szybkościomierz samochodu Bormanna pokazywał 80 km/h. Obok szedł Stirlitz