Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Słuchawka BT - pytania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Słuchawka BT - pytania
From: "Antek" <nie@pisz.pl>
Date: Tue, 12 May 2015 14:12:57 +0200
Potrzebna jest mi słuchawka bezprzewodowa BT
łącząca się z komputerem stacjonarnym przez adapter
USB.
Co warto kupić?
Czy każdy adapter BT podłączany do portu USB będzie
kompatybilny, czy lepiej kupić komplet?
Mam taki adapter i kiedyś bardzo dobrze spełniał swoją
rolę gdy wykorzystywałem komórkę jako modem do
łączenia komputera stacjonarnego z Internetem. Jednak
z pożyczoną myszką bezprzewodową współpracować
nie chciał.

Zależy mi przede wszystkim na słuchaniu z komputera
stacjonarnego. W tym celu chcę ją kupić. Gdyby jednak
można było z niej korzystać także przy słuchaniu czegoś
z laptopa lub smartfona (oba wyposażone w BT), to
jeszcze lepiej.

Wariant słuchawka + mikrofon też jest do przyjęcia.

Bardzo proszę o rady.

Pozdrawiam
Antek