Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania
From: "Antek" <nie@pisz.pl>
Date: Tue, 12 May 2015 19:02:50 +0200
Dziękuję za odpowiedź.

Kilka lat temu żona pod choinkę kupiła mi SHB9100. Używam ich "na rower" ze smartfonem. Pamiętam, że był problem z dobraniem dongla do komputera (drugi, albo nawet trzeci), w każdym razie AFAIR warunek był, żeby wspierał AD2P (gdzieś go nadal mam, ale dawno nie używałem).
Nadawało się to i do Skype i do słuchania muzyki (od biedy).

Nie wiem czy dobre wnioski wyciągam z tej dyskusji, ale wygląda
na to, że nie ma problemu z współpracą słuchawki z BT "wbudowanym",
np. w smartfonie (czy w 7-letnim laptopie też?), natomiast jest problem
ze współpracą z donglami, im starszymi, tym większy. Czy tak?
Czy zatem są w sprzedaży komplety słuchawka BT + dongle, który
na pewno z nią współpracuje?
Czy każda słuchawka BT jest wyposażona w mikrofon?

Pozdrawiam
Antek