Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Słuchawka BT - pytania
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Tue, 12 May 2015 17:48:59 +0200
W dniu 12.05.2015 o 16:54, Antek pisze:
> Nigdy o czymś takim nie słyszałem.

Kiedyś się na to po prostu mówiło bezprzewodowe. Ale producenci zaczęli
to nazwać "WIFI". Pewnie w ich mniemaniu to brzmi atrakcyjniej.

Takie z nadajnikiem podłączanym jackiem do komputera i słuchawkami
nakładanymi na głowę, często nadajnik bywa stacją ładującą.

> Nie było mowy o słuchaniu muzyki.

Była mowa o słuchaniu. Doczytałem sobie muzykę sam :).

> Chcę móc słuchać tak, jak z tradycyjnych słuchawek tyle że bez kabla.
> To wszystko.

No to się wg mnie tak nie da. Albo masz słuchawki nietradycyjne (tj.
bluetooth wkładany do jednego ucha) przez który możesz rozmawiać, albo
masz słuchawki tradycyjne których możesz tylko słuchać.

p. m.