Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop Lenovo T530 - upgrade procesora
From: "pawelWN" <pawel@wn.com>
Date: Tue, 31 Mar 2015 10:00:56 +0200
Kup sobie jakis SSD i bedzie to lepsze rozwiazanie niz wymiana procesora.

Użytkownik "Netx" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55197da7$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...

Mam takie pytanie jak byście oceniali szanse że w laptopie Lenovo T530
zadziała procesor i7-3540m jeśli na liście części zamiennych nie ma tego
cpu tylko dwu rdzeniowe kończą się na i7-3520m? Kusi mnie żeby
zalicytować ten CPU i7-3540m na ebay bo jest na razie tanio w licytacji,
ale nie umiem oszacować szans że on zadziała na moim laptopie. Quady
odpadają bo moje chłodzenie jest na 35W TDP a wolę mieć szybkie dwa
rdzenie niż cztery wolniejsze. W tej chwili mam zainstalowany jakiś core i5.