Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybka ankieta na potrzeby ciekawości

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Mon, 30 Mar 2015 20:43:12 +0200
Użytkownik "Konspirator" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55194a2a$0$15661$65785112@news.neostrada.pl...
Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:

desktop, 2 laptopy (+ jeszcze jeden do celów serwisowych samochodu).
Co według Ciebie jest smartfon?
Mój telefon ma obsługę rozmów, sms/mms, odbieram i wysyłam pocztę, nagrywam filmy i robię zdjęcia. Jest też przeglądarka internetowa oraz GPS (ba nawet jest czytnik kodów kreskowych), a w starym telefonie mogłem sterować również telewizorem (przez Irdę). Akumulator w obecnym wytrzymuje bez problemów 5 dni. Nie jest to telefon na szpiegowskim androidzie z dotykowym ekranem, który trzeba ładować co 2 dzień.