Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD padły sektory, brak dostępu do podkatalogów [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD padły sektory, brak dostępu do podkatalogów [cross]
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Thu, 12 Feb 2015 13:51:11 +0100

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:54dc1c9f$0$19930$c3e8da3$33881b6a@news.astraweb.com...
Dysk to 2TB Seagate, SATA 3,5'', wewnętrzny.
Najpierw zaczęły padać sektory. Potraktowałem dysk chkdsk. znalazł trochę błędnych. Poprzypisywał dane. Kazał zrestartować komputer. Po restarcie wszystko jakby grało. Dysk jest widoczny, z cala zawartością, ale nie można wejść do żadnego z katalogów, w katalogu głównym, wiec dane nie są dostępne. Chkdsk zapuszczony z systemu mówi, że dysk jest RAW i chkdsk działać nie będzie. W managerze dysku jest jak byk, że to dysk NTFS. Podczas startu systemu można jednak wystartować chkdsk i nie zgłasza problemu o format, znajduje jakieś błędy. Naprawie je, ale potem nadal jest to samo. SeaTools, narzędzie od Seagatea nie na wiele się zdaje. Wszystkie testy padają. Nie potrafi nawet przeczytać informacji co to za dysk. Systemowy manager urządzę, takich problemów nie ma. Nie używałem jeszcze HDD Regeneratora, ale po ostatnim użyciu, mam mieszane uczucia na temat poprawności jego działania. Ktos potrafi polecić co z tym dyskiem zrobić, jak przywrócić poprawną pracę dysku? Jakiego narzędzia użyć? Z góry dzięki za poradę. <rs>

Spróbuj program Active@ Partition Recovery. Przywrociło mi wszystkie partycje jak kiedyś straciłem. Nie pamiętam powodu utraty jednak może w twoim wypadku też uda się je przywrócić.

Jesli Bootuje z tego dysku to chyba partycja C jest OK. Więc nie wiem czy ryzykować przywrócić partycję bo to może pogorszyć sprawę.

Zaleca się sprawdzić co mówi narzędzie do odczytu SMART typu: Victoria, HD Tune czy Speedfan.

Sprawdzałeś na innym kompie czy pliki są dostępne?