Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HDD padły sektory, brak dostępu do podkatalogów [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HDD padły sektory, brak dostępu do podkatalogów [cross]
From: jo44 <jo44@TO.PRECZ.o2.pl>
Date: Mon, 16 Feb 2015 21:46:57 +0100
W dniu 2015-02-16 o 13:58, ACMM-033 pisze:

No, nie inaczej. Obraz dysku jak najszybciej, jak pisałem, może nie być
czasu na podwójną robotę.

Trochę jestem nie na bieżąco, ale parę lat temu miałem podobną
sprawę z moim WD 500GB. Tyle że już z BIOSu otrzymałem
komunikat by jak najszybciej kopiować dane bo dysk pada.
Kupiłem nowy, przekopiowałem i mam spokój. Czyżby w nowszych
dyskach i BIOSach taka funkcja nie była dostępna?