Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)
From: Nathan <some@wh.ere>
Date: Thu, 12 Feb 2015 12:07:21 +0100
W dniu 2015-02-11 o 10:32, Darian pisze:> Mam komputer przenośmy marki lenovo. Po reinstalacji win7 (był format)
> wszystko działało ok.
> Któregoś dnia komputer pobrał jakiś upgrade lenovo. Jakieś nowości,
> łatki itp.
> Nie wiem czy miało to znaczenie ale od kilku dni nie działa mi
> trackpoint i touchpad.
> Jak podłączę zewn. myszkę działa bez problemu.
> Klawiatura działa bez problemu.
> Co to może być?
>
> Zauważyłem, że trackpoint i touchpad działają ale jak nie jestem jeszcze
> zalogowany do win7.
> Tzn urządzenia działają jak widzę ekran powitalny:
> http://www.xpec.pl/img/!tipsy/Screensh...%2012_44_27.jpg

> [...]

Na forum Lenovo sporoi ludków ma podobny problem. Jedno z rozwiązań

Just follow this for touchpad (re)-activation :

1) Open regedit and go to HKCU\Software\Synaptics\SynTP\TouchPadPS2\

Set 1 to EnableButtonAction

Set 0 to DisableDevice

2) Open task manager and kill process SynTPEnh.exe

3) Open file manager and run C:\Program Files\Synaptics\SynTP\ SynTPEnh.exe

Nie próbowałem, ale może coś to da...

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie wchodzili" Charles Lindbergh bartosz<kropka/dot>bb@gmail<kropka/dot>com; http://picasaweb.google.com/Bartosz.BB