Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)
From: "Doxent" <doxent@gazeta.pl>
Date: Wed, 11 Feb 2015 15:26:46 +0100
Jak podłączę zewn. myszkę działa bez problemu.
Klawiatura działa bez problemu.
Co to może być?

próbowałeś kombinację Fn+F6 albo samo F6 bądź F7 tam gdzie jest taka ikona przekreślonego kwadracika, tylko trzeba przytrzymać dobre 2-3 sekundy bo od krótkiego naciśnięcia nie reaguje. Wiem, że to wkurza niemiłosiernie a ostatnio walczyłem z Lenovo z 8.1 gdzie domyślnie touchpad był wyłączony i za bogackiego nie dało się go ustawić aby był zawsze działający. Pewnie gdzieś jest to ustawienie zagrzebane ale nie udało mi się odlaleźć.