Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Notebook - nie działa trackpoint i touchpad (zewn. mysz ok)
From: "Darian" <Ajanicers@wp.pl>
Date: Wed, 11 Feb 2015 10:32:01 +0100
Mam komputer przenośmy marki lenovo. Po reinstalacji win7 (był format) wszystko działało ok. Któregoś dnia komputer pobrał jakiś upgrade lenovo. Jakieś nowości, łatki itp. Nie wiem czy miało to znaczenie ale od kilku dni nie działa mi trackpoint i touchpad.
Jak podłączę zewn. myszkę działa bez problemu.
Klawiatura działa bez problemu.
Co to może być?

Zauważyłem, że trackpoint i touchpad działają ale jak nie jestem jeszcze zalogowany do win7.
Tzn urządzenia działają jak widzę ekran powitalny:
http://www.xpec.pl/img/!tipsy/Screensh...%2012_44_27.jpg

Jak wpisze hasło i wchodzę do win7 to wtedy urządzenia nie dzialaja.
To problem ma jakiś związek z użytkownikami, systemem dostępu? Jak to wł/wył.?