Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Banalne pytanie o głośniki komputerowe.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Banalne pytanie o głośniki komputerowe.
From: arek <djank@wp.pl>
Date: Thu, 12 Feb 2015 10:35:15 +0100

Jakoś baaardzo się od tego zużywać nie będą, no ale wszystko to razem zżera
trochę prądu. Np. mój PC-et, dość już wiekowy, po wyłączeniu, bez żadnych
urządzeń wpiętych w USB — zajada 20 Watów! Kiedy to zmierzyłem, to zacząłem go
odcinać od prądu, wyłącznikiem na listwie przeciwzakłóceniowej. Nie masz takiej?

Listwy nie posiadam i na ekstremalnym oszczędzaniu prądu to mi raczej nie zależy. Bardziej mi chodzi o wygodę użytkowania (głośniki stale włączone) więc wnioskuję z Waszych postów, że bez obawy mogę zostawić głośniki włączone nawet na noc, ale jeśli ktoś ma inne doświadczenia (głównie co do zużywania się głośników) to opinia byłaby mile widziana.