Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Swift <pawprac@gmail.com>
Date: Wed, 25 Feb 2015 11:07:48 -0800 (PST)
Prawdę mówiąc nie sądziłem, że watek bedzie się cieszył taką popularnością.
Dziekuję wszystkim, szczególnie, że lektura wpisów jest dla mnie pożytecznym
repetytoprium i uzupełnieniem weidzy o "pecetowych" aktulanościach.

Co do tego peceta, to wybrałem (w dużej mierze zciekawości oraz skąpstwa -
kupiłem za 30 zł) wymine procka z Norhwooda 2,8 GHz bez HT na Presscotta 3,0
GHz z HT. Efekt nie rewelacyjny ale widoczny np transmisja  TV w Internecie -
ruch znacznie bardziej płynny, zauważalnie szybciej otwierają się także strony
z dużą ilością multimediów.

Dalej inwestował w staruszka nie będę, bo powiększenie poamięci do max 4GB
(teraz 2) to wydatek ok 90 zł (1G moduł DDR 400MHz na Allegro to 20-25 zł). Co
do dysków to płyta obsługuje max ATA100 lub SATA150 (teraz jest podłączony dysk
WD ATA 133)i dysku wymieniał nie będę.

Dziękuję.