Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: "R.e.m.e.K" <pcisdead@wirtualnapolskaPOPRAWNAWP.pl>
Date: Wed, 4 Feb 2015 22:17:13 +0100
Dnia Wed, 4 Feb 2015 21:31:35 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> Już Ci tłumaczę. Moim skromnym zdaniem, zafiksowałeś się na tym, że ktoś
> (np. mua) nie uważa SSD za cudowne panaceum. Ja nie wychodzę z założenia, że
> „SSD masz mieć i tyle”,

Pokaz gdzie to stwierdzilem, ze "masz miec i tyle".

> Moim zdaniem idiotą, który bredzi jest ten, który - niezależnie od zastanej
> konfiguracji, zastosowań, wymagań zarówno co do szybkości samego podsystemu
> dyskowego, jak i reszty podzespołów, wymagań co do pojemności dysków, jak i
> posiadanego na modernizację / budowę konfiguracji budżetu będzie twierdził,
> że „SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle”.

Ja tak nie twierdze. Ale faktem jest, ze w kazdej konfiguracji SSD da poteznego
kopa, nie
w kwestii renderowania video czy importu plikow, ale KORZYSTANIA Z SYSTEMU
OPERACYJNEGO (i
nie mam tu na mysli cholernego startu).
A czy to sie kalkuluje to juz kwestia dyskusyjna i troche nierozstrzygalna. Dla
jednego
250 PLN to fortuna, dla innego 3 obiady w restauracji.

Proponuje EOT, bo juz mi sie znudzilo to bicie piany.

--
pozdro
R.e.m.e.K