Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowe rozważania o starym pececie.
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 3 Feb 2015 14:41:08 +0100
Dnia Tue, 3 Feb 2015 11:03:21 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Ależ z ciebie dupek.

Wolę być dupkiem niż fanbojem z klapkami na oczach.

> Czy ktokolwiek kto doradza SSD w tym ja, mówił: Ale
> pod żadnym pozorem nie instaluj talerzowca? :)

To przecież ja pisałem "SSD jest poza dyskusją - masz go mieć i tyle". I
teraz powiedz mi misiu kolorowy, jakiego to kopa komputer dostanie, skoro
dane do obróbki i tak leżeć będą... uwaga... na talerzowcu? Kilkanaście
uruchomień dziennie sobie odpuść, bo to raczej podciągnąć można pod nerwicę
natręctw, a nie zwykłe użytkowanie.

> Nie mowiąc już o tym że tylko nieliczni trzymają setki GB danych na
> swoich dyskach sensownie. Bardzo wielu trzyma bo trzyma, całkiem bez
> sensu. Net jest pełen plików, po cholerę trzymać je na swoim dysku.

O proszę. Teraz się jeszcze dowiaduję, że moje (i pierdyliarda ludzi)
trzymanie plików lokalnie, to syf, ruja i porubstwo. Miszcz Jacek
Maciejewski najlepiej wie, gdzie powinienem dane magazynować.

[ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby  ]
[ coś zrobić.                                             (JoeMonster.org) ]