Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 2 Feb 2015 19:51:59 +0100
Dnia Mon, 02 Feb 2015 19:32:53 +0100, RadoslawF napisał(a):

> Jeśli za merytoryczny tekst uważasz taki "SSD jest poza dyskusją -
> masz go mieć i tyle" to u mnie takiej bzdury nie przeczytasz.

Raczyłeś pominąć kontekst. A brzmi on "Chce kupic poleasingowego do
zastsowan domowyc (internet, poczta) oraz do
ogladania filmów na TV 50 cali."
Teraz racz wytłumaczyć dlaczego do tego zastosowania dysk mechaniczny
jest lepszy od SSD :), bo najwyraźniej takiego zdania jesteś. Z góry
godzę się że niczego ad meritum nie usłyszę :)
--
Jacek