Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Date: 06 Feb 2015 17:50:22 GMT

> To że udajesz idiotę nie przeszkadza mi w najmniejszym stopniu.
> Ale nie wciskaj mi tekstów które nie napisałem. Wybiórczo to
> to niestety ty czytasz.

Przed chwila napisałes, ze odpowiadasz na pytania dotyczace media-center a
nie domowego komputera bo tytuł watku był taki a nie inny. A pokazywałem ci
ze w pierwszym poscie było opisane planowane zastosowanie komputera.
Wiesz co, Radku, mam pare lat wiecej niz 10 i przestało mnie bawić to
przepychanie i odpowiadanie na wyzwiska.
Trzymaj się ciepło.
Pa.