Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki komp o omowo-media centerowo zastosowania
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 5 Feb 2015 00:11:35 +0100
Dnia Wed, 04 Feb 2015 23:59:51 +0100, BQB napisał(a):

> A procesor przyśpiesza dysk, pamięć również? Albo może pamięć
> przyśpiesza procesor?

Większa ilość dostępnej pamięci daje mniejszą ilość operacji dyskowych - nie
ma potrzeby przewalać fragmentów danych przez plik wymiany.

Większa ilość dostępnej pamięci również w mniejszym stopniu ogranicza
procesor - ten ostatni na dane do obróbki czeka krócej, kiedy może je pobrać
bezpośrednio z RAM, a nie najpierw nakazywać ich wczytywanie ze znacznie
wolniejszego dysku.

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ się nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]