Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wgranie BIOS w miejsce UEFI, dwie rewizje płyty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wgranie BIOS w miejsce UEFI, dwie rewizje płyty
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 26 Jan 2015 12:42:59 +0100
Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w
news:ma55dm$p4v$1@node2.news.atman.pl
:
:  Jak myślisz, jaki promil użytkowników
: będzie osobiście naprawiał padnięte Win8?
:

Oooo, jak to? Zaskoczyłeś mnie. Wprawdzie 8-ki nie używam, ale onegdaj XP
reanimowałem kilkukrotnie. Oczywiście nie wyłącznie "temi rencami", a przy
solidnym wsparciu systemowej płyty instalacyjnej MS-u. Czy dla 8-ki takiego
narzędzia nie ma? A dla 7-ki? Hm, byłby to powód, aby pozostać przy starym
sofcie, póki jeszcze się da.

Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym
"porządku dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom  -  zależy
znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umieją się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
Tylko niesterowany, w pełni WOLNY rynek  -  jest transparentny, uczciwy,
bezstronny i nieprzekupny!