Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] wgranie BIOS w miejsce UEFI, dwie rewizje płyty

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] wgranie BIOS w miejsce UEFI, dwie rewizje płyty
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Mon, 26 Jan 2015 16:26:59 +0100
W dniu 2015-01-26 o 12:42,  (c)RaSz pisze:
> Oooo, jak to? Zaskoczyłeś mnie. Wprawdzie 8-ki nie używam, ale onegdaj XP
> reanimowałem kilkukrotnie. Oczywiście nie wyłącznie "temi rencami", a przy
> solidnym wsparciu systemowej płyty instalacyjnej MS-u. Czy dla 8-ki takiego
> narzędzia nie ma? A dla 7-ki? Hm, byłby to powód, aby pozostać przy starym
> sofcie, póki jeszcze się da.
To Ty mnie zaskoczyłeś. To, że Ty, czy ja, czy 90% użytkowników tej
grupy jest wstanie zreanimować, czy postawić od nowa system, nie znaczy,
że w całym ogóle użytkowników stanowią jakiś znaczący procent. Microsoft
dąży chyba do tego, żeby Windows stały się softem związanym silnie ze
sprzętem, jak nie przymierzając Android. Niedługo bez kombinowania nie
będziesz mógł sobie robić reinstalek, instalować nowe wersje itp. Zwykły
użytkownik będzie mógł przywrócić sobie wersję fabryczną, a jak to się
nie uda, to urządzenie do serwisu. Gdy będziesz chciał nową wersję
systemu, to kupisz sobie nowe urzÄ…dzenie.

--
Pozdrawiam
Maciek