Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Sun, 25 Jan 2015 14:23:52 +0100
Konspirator pisze tak:

> Ale rzeczywiście wtyczka słabo siedzi i wystarczy ją lekko ruszyć
> na bok i już się rozłącza. W gnieździe siedzi zdecydowanie za
> luźno. Docisnąłem dokładnie i poobserwuję, ale niech się choć raz
> bez poruszenia wyłączy, to oddam. W Biedronce, bo w niej był
> kupiony i pewnie nieprzypadkowo do niej rzucili tę serię (w
> gazetce był, 180 zł).

Mam trzy takie Toshiby 500GB, 750GB i 1TB i każda ma inny kabel. Jeden
jest fajny gruby a dwa miękkie flakowate. Ale dyski nie są ruszane. Jak
kupiłem tak leżą i wtyczka się nie zrusza. Pewnie miałbym to samo co
ty.

Myśle, że tylko trafił Ci się dziadowski kabel. Kup sobie kabel w Realu
za 15zł albo oddaj i kup Verbatim 1TB. Chodzą po 199zł

--
Piter