Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 26 Jan 2015 18:35:53 +0100
Użytkownik "JoteR" napisał w
news:54c67815$0$2162$65785112@news.neostrada.pl
:
: (...) Internet jest zawalony postami z problemami wynikającymi z
: niewystarczającej wydajności prądowej USB lub dziadowskich kabelków.
:

Trochę mnie dziwią problemy z "dziadowskimi kabelkami". W pobliskim sklepie,
nastawionym na wysokie ceny, taki zwykły sobie, metrowy kabelek kosztował circa
dychę. Ale poszedłem na Warszawską G. K. pod Stodołą, i za 1,5 m ekranowany
dałem mniej więcej tyle samo. Nie mam pojęcia jak wydajnie pracuje w nim linia
zasilania, bo podarowałem zięciowi, jako że miał kłopoty ze swoim kablem.
No ale oszczędzanie paru złotych na kablu? To już przesada!

Socjaliści, jak wiadomo, swój program kierują do tych, którzy czują się
pokrzywdzeni, i wyzyskiwani. Kiedy więc socjaliści są u władzy - tak
troskliwie dbają o swój elektorat, że i pokrzywdzonych,
i wyzyskiwanych... przybywa!