Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zewnętrzny dysk wyłącza się podczas pracy
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Mon, 26 Jan 2015 08:32:19 +0100

Użytkownik "Konspirator" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości
news:54c45233$0$2176$65785112@news.neostrada.pl...
Pacjent to:
TOSHIBA STOR.E BASICS - 2.5" - 500GB USB 3.0
http://www.toshiba.pl/discontinued-products/hdtb105ek3aa/

Objawy:
Co jakiś czas się wyłącza mimo tego, że w danej chwili jest używany.
Np. podczas odczytu – oglądania filmu, odtwarzacz nagle wywala błąd i trzeba
ponownie włączyć film.

Podobnie przy zapisie. Coś się ściąga, no i nagle stop – błąd zapisu, "urządzenie
nie jest gotowe".

Może to wina długiego i szajsowatego kabla USB? Mam taki w pracy i też często
podłączony
przez niego (szybki) pendrive mi świruje. Jak podłączę go bezpośrednio do
jednostki centralej, jest OK.

--
Pzdr.
Marek