Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z laptopem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z laptopem
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 22 Jan 2015 15:51:53 +0100
Przepraszam za [OoT], ale... nie mogłem się powstrzymać!

Użytkownik "Leszek K."  napisał w
: Dnia Thu, 22 Jan 2015 09:02:08 +0100, (c)RaSz napisał(a):
:
: > Użytkownik "Leszek K."  napisał w
: > news:m9q7k5$aq0$1@dont-email.me...
: >:
: >: --
: >: +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
: >
: >  - Wszechświat podzielony za pomocą... ogórka? A to pyszne!
:
: Więcej informacji:
: http://pl.wikipedia.org/wiki/Hex_%28komputer%29
:

Aaaa! To Terry Pratchett, wszystko jasne! Uwielbiam jego "Świat Dysku", i
zaczytuję się kolejnymi tomami tego cyklu. Natomiast zdecydowanie nie podzielam
jego poglądów politycznych. No cóż, nie przeszkadza mi to jednak w... czytaniu,
i oklaskach za wysokie loty literackie, wykraczające daleko poza przyciasne
ramy
"zwykłej" fantasy...

--

Socjalizm  -  to opium dla ludu!