Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z laptopem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z laptopem
From: Marek <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 22 Jan 2015 11:50:31 +0100
W dniu 2015-01-22 o 09:02,  (c)RaSz pisze:

No, chyba że chodziło o wciśnięcie przycisku na obudowie, z którym
ktoś-kiedyś-czemuś "przypisał" funkcję uśpienia (MS używa określenia:
"wstrzymanie") systemu właśnie, zamiast standardowego gaszenia PC-ta.
Mogło tak być...

No właśnie tak było a nawet jeszcze ciekawiej. Preinstalowany Windows miał dziwaczne ustawienia. Przycisk zasilania na obudowie działał inaczej gdy była podłączona ładowarka i gdy nie była. W pierwszym przypadku usypiał a w drugim wyłączał (zamykał). Zanim odkryłem różnicę, to głowiłem się czemu czasem dużo szybciej się rozładowywał... :-)

--
Pozdrawiam,
Marek