Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Problem z laptopem

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Problem z laptopem
From: " \(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 22 Jan 2015 09:02:08 +0100
Użytkownik "Leszek K."  napisał w
news:m9q7k5$aq0$1@dont-email.me...
: Dnia Wed, 21 Jan 2015 22:57:41 +0100, Marek napisał(a):
:
: > W dniu 2015-01-21 o 14:11, Marek pisze:
: >
: >> To taki sam stan poboru energii... (...)
: >
: > Lenovo ma inaczej. Zahibernowany system sygnalizowany migającą LEDą,
: > której przesłanie jest "wyłącz mnie bo bateria dużo szybciej się
: > rozładuje". Dowiedziałem się tego empirycznie zanim odkryłem, że
: > domyślnie hibernacja była skojarzona z wyłącznikiem.
:
: To nie hibernacja. To uśpienie. I to ciągnie prąd.
:

Hm, też tak się zastanawiałem, ale... Ale czy sądzisz, że "zamawiając"
hibernację kol. Marek - nie jest w stanie odróżnić odpowiednich ikonek, wraz z
ich podpisem? No, chyba że chodziło o wciśnięcie przycisku na obudowie, z którym
ktoś-kiedyś-czemuś "przypisał" funkcję uśpienia (MS używa określenia:
"wstrzymanie") systemu właśnie, zamiast standardowego gaszenia PC-ta.
Mogło tak być...

: --
: +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

 - Wszechświat podzielony za pomocą... ogórka? A to pyszne!