Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] LED a oczka

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] LED a oczka
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Thu, 22 Jan 2015 13:27:14 +0100

Użytkownik " (c)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:54c0e1c9$0$20134$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisał w
news:m9qatc$pma$1@node2.news.atman.pl...
:
: (...)
:
: > Może by tak wstawić inny (...) i problem z migotaniem zniknie?
:
: Trzeba by przeprogramować układ (jego firmware), ale lepiej
: przerobić sterownik
: ledów na matrycy, co zamierzam uczynić po upływie gwarancji.
:

Widzę, że masz fachową wiedzę, której mi brak (jednak) skoro się na to chcesz
porwać. Ale czemu tak jawnie o tym piszesz?

Przecie to nie wiedza tajemna, zreszta sporo o tym piszą w sieci, wystarczy
trochę
poszukać.

Wszak mógłbyś pomysł opatentować,
i zgarnąć sporą kasę za użyczenie praw do patentu! Pamiętaj: zarabianie jest
_moralnie_słuszne_, i Twojemu wzbogacaniu się — zazwyczaj towarzyszyć będzie
wzbogacanie się odbiorców — owoców Twojej pracy. Zysk — jest  _dobry_, to
deficytowe kopalnie — są złe, i to baaardzo!
Mówię, jak myślę, nie szukajcie tu jakiejś ironii, bo jej nie ma!

To nie jest żaden patent, a zwykła przeróbka hardware'u ;)

--
Pzdr.
Marek